www.LOMIANKI.INFO – LOMIANKOWSKI INFORMATOR SPOŁECZNO-KULTURALNY

www.LOMIANKI.INFO
ŁOMIANKOWSKI INFORMATOR SPOŁECZNO-BIZNESOWY

Jak głosuje radny z Twojego terenu cz.1

21 kwietnia podczas XVI Sesji Rady Miejskiej w Łomiankach, z uwagi na bardzo wysoki koszt inwestycji dotyczącej budowy pełnowymiarowego boiska do piłki nożnej (6.000.000 zł.), złożyłem wniosek o kilka przesunięć w budżecie. Kwota, jaką burmistrz zamierza wydatkować w tym roku na boisko do gry w „gałę” jest niebagatelna. To 1.220.000 zł. (słownie: milion dwieście dwadzieścia tysięcy złotych). W kolejnych latach miałaby wynieść odpowiednio, w 2017 r. – 1.980.370 zł., zaś w 2018 r. – 2.700.000 zł.

Zaproponowałem wstrzymanie inwestycji, poprzez utrzymanie zadania na poziomie 1.000 zł. do czasu, aż na temat tej kontrowersyjnej, według mojej oceny, decyzji wypowiedzą się w drodze konsultacji społecznych (zał. pdf) mieszkańcy Łomianek. W miejsce tego złożyłem 8 propozycji zmian do budżetu:

* 69.000 zł. zaproponowałem przeznaczyć na urządzenie skromnego boiska w Sadowej. Mieszkańcy nie posiadają tu żadnej infrastruktury sportowej (nawet w budynku „szkoły”). Jedynym „obiektem sportowym” w całej wsi jest betonowy stół pingpongowy ufundowany przez mieszkankę wsi. Ponadto w 2015 roku Rada Sołecka przeznaczyła na ten cel kwotę 20.000 zł. Nie wiem dlaczego (mogę się tylko domyślać) burmistrz nie dofinansował z budżetu wspomnianej inwestycji, wobec czego zadanie to nie zostało zrealizowane.

* Dalej, zaproponowałem doświetlenie trzech odcinków dróg zbiorczych (tzw. opaskowych) – w Dziekanowie Leśnym, na odcinku od ul. Konopnickiej do ul. Miłej, w Dąbrowie Zachodniej, na odcinku od ul. Wiosennej do ul. Kołłątaja oraz po drugiej stronie szosy, w Łomiankach Górnych, na odcinku od ul. Wiosennej do ul. Staszica. Na każdy z wymienionych odcinków przeznaczyłem po 150.000 zł. Drogi opaskowe są niebezpieczne szczególnie późną jesienią, zimą i wczesną wiosną, gdy dzień jest krótki, a i pogoda nie sprzyja. Opaski są wąskie i ciemne. Drogami tymi, pomimo zakazu poruszają się piesi. Samochody nierzadko gnają z (dopuszczalną) niebezpieczną prędkością 80 km/h. W Dziekanowie Leśnym opaską przemieszczają się dzieci do szkoły. Na wysokości Dąbrowy Zachodniej, od strony dużego osiedla Równoległa spotkać można rano osoby spieszące w kierunku przystanku autobusowego przy Wiosennej. Nikt chyba bardziej nie docenia faktu oświetlonej drogi opaskowej, jak mieszkańcy Dziekanowa Bajkowego. Tu, po długich bojach udało się doprowadzić inwestycję do szczęśliwego finału (fot.1).

* 150.000 zł. postanowiłem również zaangażować w zadanie dotyczące instalacji oświetlenia na odcinku od ul. Kościelna Droga do ul. Brzegowej (fot.2). Temat oświetlenia tego niebezpiecznego odcinka drogi poruszany był nieraz. Wąska, kręta ul. Wiślana jest na tym odcinku drogi wyjątkowo niebezpieczna. To najkrótsza droga łącząca Łomianki Dolne z Łomiankami Górnymi. Tu nie kursuje komunikacja miejska. Mieszkańcy w wielu przypadkach muszą podążać ulicą Wiślaną pieszo. Droga na całym jej odcinku jest popękana i nie ma pobocza. Nie ma tu też oczywiście chodnika.

* I wreszcie niedawno oddana ul. Brukowa na odcinku od ul. Akacjowej do ul. Trenów. Kręta droga z wysokim krawężnikiem z jednej strony, z drugiej, na całej jej długości głębokim rowem jest szczególnie niebezpieczna dla poruszających się nią uczestników ruchu. Ze względu na brak oświetlenia nie trudno tu o kolizję. Na doświetlenie drogi przeznaczyłem 250.000 zł.

* Na koniec wniosłem o wybudowanie dwóch chodników – na ul. Szkolnej, na odcinku od ul. Osiedlowej do ul. Kolejowej oraz na ul. Malarskiej, od ul. Osiedlowej do ul. Warszawskiej. Na realizację zadań tych przeznaczyłem po 150.000 zł.

Zaproponowane przeze mnie zmiany nie powodowały deficytu budżetowego. A jednocześnie służyłyby szerokiej grupie mieszkańców.

Niestety, propozycjom tym sprzeciwiło się 14. radnych z KWW Tomasza Dąbrowskiego, w tym radni z terenów, na których miały być realizowane inwestycje (sic!). Radni Ci to:
Maciej Wroniewski, Krzysztof Wawer, Krzysztof Terczyński, Bogumił Sikorski, Wanda Kuczera, Piotr Bartoszewski, Cezary Astrau, Andrzej Graf, Joanna Roszkowska, Paweł Słupski-Kartaczowski, Maria Zalewska, Wiesław Bochenek, Tadeusz Krystecki i Adam Salwowski.

Radni, którzy zagłosowali „ZA” zaproponowanymi zmianami to: Wanda Karaś, Bogdan Pawłowski, Małgorzata Żebrowska-Piotrak, Ewa Krzyżowska, Wojciech Berger, Mariola Niecikowska oraz Marcin Etienne.

W „dyskusji” nad złożonymi propozycjami wziął udział jedynie radny Bogumił Sikorski. W przypadku doświetlenia ul. Brukowej stwierdził z niekrytym wyrzutem, że cyt. zamierzam „oświetlać las”. Pomijając argumenty, które przytoczyłem powyżej pragnę przypomnieć radnemu dwie inwestycje, które nie wzbudzają u radnego tak wiele „emocji”. Jedną z nich jest ul. Poziomkowa. Droga ta, oświetlona ponad 10 latarniami prowadzi przez pola do posesji radnego Adama Salwowskiego (fot.3). Drugim przykładem jest ul. Szczytowa (fot.4), na której mieszka wiceburmistrz Piotr Rusiecki. Tu jakiś czas temu wymieniono wszystkie oprawy latarni, bo stare były ponoć za mało reprezentacyjne.

Reasumując. Przykro, że radni z KWW Tomasza Dąbrowskiego głosują bezmyślnie przeciwko swoim mieszkańcom. Na zasadzie „nie bo nie”. A może w tej konkretnej sytuacji wychodzą z założenia, że lampy zamontowane na stadionie za miliony dadzą i tak więcej światła niż wszystkie zaproponowane przeze mnie doświetlone ulice. Jednak, czy mieszkańcy to zrozumieją…?


Załączone dokumenty:
Wniosek o zmiany do budżetu.pdf
Wniosek o konsultacje – boisko.pdf

 

Jak głosuje radny z Twojego terenu cz.1

Jak głosuje radny z Twojego terenu cz.1

Jak głosuje radny z Twojego terenu cz.1

Jak głosuje radny z Twojego terenu cz.1

KOMENTARZE UŻYTKOWNIKÓW LOMIANKI.INFO

Komentarze zamieszczane na portalu są opinią użytkowników.

65 komentarzy

  1. Floo

    Czy ktoś może mnie oświecić…Po co komu pełnowymiarowy stadion w Łomiankach????
    Wszystkie miasteczka, które swego czasu zostały obdarowane takimi obiektami przez władze komunistyczne sprzedają je lub przekształcają z racji wysokich kosztów utrzymania. Totalna głupota.

    0
    0
    Odpowiedz
  2. Janek

    Niektórzy myślą!. Po pracy w urzędzie trzeba będzie się gdzieś ewakuować, posadka prezesa na takim stadionie to będzie stanowisko!. Oczywiście wcześniej taki stadion trzeba przekazać uchwałą Rady jakiemuś klubowi w dzierżawę lub inną formę użytkowania ( obecna Rada głosuje jak widać zawsze jak chce wódz) i teraz to już nie jest totalna głupota tylko z góry dopracowany plan . Boże obym się mylił. !.

    0
    0
    Odpowiedz
  3. kolem

    Panie Etienne głosowałem na pana, chodzę na szukanie jajeczek, ale poza tym nic się nie dzieje na naszym osiedlu. Kiedy coś drgnie droga, kanalizacja itd. Czekam na pana odpowiedź…

    0
    0
    Odpowiedz
  4. iokj

    Jak sie komuś nie podobają pomysły Naszego Najlepszego Burmistrz Tomasza Dąbrowksiego niech wy…….. do Warszawy albo Ożarowa. Nikt nikogo tu nie trzyma. Psy szczekają a karawana jedzie dalej, a pseudodziałacze jak zwykle są niezadowoleni i rzucają kłody pod nogi Najlepszemu Burmistrzowi w Historii Łomianek.

    Burmistrz Tomasz Dąbrowski został wybrany przez mieszkańców w wyborach i będzie decydował co jest dla mieszkańców najlepsze, i nic nikomu do tego więc lepiej zmknijcie się, bo nie dobrze się robi jak się to czyta.

    Jeszcze raz powtarzam że jak się komuś nie podoba to niech wy….. do Warszawy. Ożarowa, albo na Podlasie.

    0
    0
    Odpowiedz
  5. Jolka

    Dziękuję radnym z Komitetu politycznego Tomasza Rusieckiego za to, że nie będe miała asfaltu na ulicy. Brawo!

    Jak Pan Tomasz Rusiecki jest niespełnionym piłkarzem jak mówią na Fabrycznej, to może niech sobie kupi Fife na Xboxa, a nie wydaje pieniądze publiczne.

    0
    0
    Odpowiedz
  6. o żesz

    Panie Burmistrzu Dąbrowski/Rusiecki głosowałem na Pana, chodzę na potańcówki na deskach, na bitwę pod Łomiankami,jeżdżę na rajdy rowerowe, wkrótce pójdę na mecz na nowyn stadione za 6 baniek, pogwiżdżę, pokrzysczę , że sędzia kalosz.
    Poza tym nic się nie dzieje, kiedy będą drogi i kanalizacja.
    Wiślana za Ronsonem jest w strasznym stanie, ale cóż Rusiecki tam nie mieszka.

    0
    0
    Odpowiedz
  7. o żesz

    Dodam jeszcze,że chodzę na mecze Pektusa, żeby oglądać Rusieckiego , na galę boksu zawodowego ,pójdę na MMA Nastuli, byłego radnego z obozu Dąbrowskiego; tylko dlaczego Łomianki wyglądaja tak wsiowo? Czego brakuje? Co jeszcze mogę zrobić dla mojej małej ojczyzny?

    0
    0
    Odpowiedz
  8. zalogowana

    Jak sie komuś nie podobają pomysły Naszego Najlepszego Burmistrz Tomasza Dąbrowksiego niech wy…….. do Warszawy albo Ożarowa. – no, #iokj, zachowuj sie czlowieku, nie jestes w lesie.

    0
    0
    Odpowiedz
  9. z Chopina

    Chodząc na spacery zastanawiałem sie dlaczego ul. Szczytowa jest tak wypicowana, a już obok na Wspólnej, Moniuszki, Wiślanej, Chopina, Paderewskiego, Kościelnej Drodze syf i dziura na dziurze.
    Teraz wszystko jasne. Tak władza potrafi zadbać o siebie 🙂

    0
    0
    Odpowiedz
  10. z Pawlowa

    nie chemy stadionu nie dlatego ze nie lubimy stadionow, tylko dlatego, ze umieszczenie go pod ludzkimi onami lamiac prawo, ktore ma nas chronic przed takim nieszczesciem wystawia nas na szkodliwe skutki zbyt bliskieg kontaktu z kobilami, jazgotem, reflektorami po nocach itp. Kto tego nie rozumie, nich wezmie spiwor i sprobuje sie przekimac na meczu legii na trybunie. A w ogole, to Lomianki, cale Lomianki, a nie tylko nasze Pawlowo, az sie prosza o latanie dziur w grogach, doswietlenie ulic i prostowanie calej masy zaszlosci. Gdzie sa Radni, ktorzy uchronia nas przed nie szczesciem stadionu? czy Łomianki maja Radnych, czy tylko jakies bezwole kukly? Dlaczego Radni nie dbaja o to zeby byly zaspokajane te rzeczywiste, a nie rzekome potrzeby mieszkancow ?? Bo jak zwykle, przyjdzie czas wnioskow i rozstrzygniec a to juz nie sa te spolegliwe lomianki co kiedys Prosze panstwa radnych, i moze byscie tak ruszyli tylki i zaczeli dzialac w interesie Waszych wyborcow… I to jest wszystko w tym temacie.

    0
    0
    Odpowiedz
  11. Z lomi

    W pełni popieram budowę boiska, które będzie służyło dzieciom i młodzieży popołudniami od poniedziałku do piątku. Brawo, w końcu w Łomiankach coś sie dzieje, jest oferta dla młodych. Pan radny wprowadza nas w błąd bo koszt boiska jest o ponad 2 mln mniejszy.

    0
    0
    Odpowiedz
  12. zadra

    Wczoraj na FB Piotr Rusiecki napisał:
    „Program KWW Tomasza Dąbrowskiego.Tak dla przypomnienia mieszkańcy w 2014 r. w demokratycznych wyborach wybrali burmistrza i większość radnych z tego komitetu. Jednym z punktów jest budowa pełnowymiarowego boiska do piłki nożnej- kategoria sport w załączniku. Kolejne wybory w 2018 roku.”
    Załącznikiem do wpisu jest ulotka z programem wyborczym. Punkt dotyczący budowy boiska podkreślił nawet na czerwono. Czekam z niecierpliwością na realizację wszystkich obietnic wyborczych tam zapisanych. Już w 2018 roku będziemy szczęśliwym społeczeństwem obywatelskim na wzór Korei Północnej. Rusiecki realizuje po prostu hasło „Żeby się żyło lepiej – wszystkim”, szczególnie mnie i komitetowi wyborczemu Dąbrowskiego. Niestety „głupie” społeczeństwo Łomianek władzy nie rozumie. Władza ma dla nich inną propozycję: „wracajcie skąd przyszliście !!!”. Myślących nam tu nie potrzeba !!! Myślę, że najwyższy czas pomyśleć już o referendum w sprawie odwołania Rady Miejskiej i burmistrza.

    0
    0
    Odpowiedz
  13. prawdawoczykole

    Panie Etienne co pan zrobił dla swojego sołectwa????

    Dba pan o wszystkich tylko Nie o swoich wyborców???

    Tylko prosze o konkrety i to od listopada 2014 roku…. ja widze zero inwestycji ZERO!

    0
    0
    Odpowiedz
  14. prawda jest oczywista

    do #prawdawoczykole
    Z wniosków do budżetu składanych przez radnego Etiene jasno wynika, że chce aby były inwestycje m.in. na osiedlu Bajkowym.
    Pytanie raczej należy skierować do radnych z komitetu burmistrza.

    0
    0
    Odpowiedz
  15. #prawdawoczykole

    Oczekuje odpowiedzi od radnego Etienna…. konkretnej!

    Zamiast szukać porozumienia i inwestycji dla Bajkowego to atakuje i szkaluje radnych i burmistrza

    W TEN SPOSÓB DZIAŁA NA NIE KORZYŚĆ SWOICH MIESZKAŃCÓW…pozbawia ich inwestycji i wsparcia innych radnych z RM

    JEST ZERO INWESTYCJI…. WSPÓŁCZUJE MIESZKAŃCOM BAJKOWEGO BO TO ONI NAJWIĘCEJ TRACĄ PRZEZ DZIAŁANIA ETIENNA

    0
    0
    Odpowiedz
  16. prawda jest oczywista

    do #prawdawoczykole
    Nie znam radnego Etiena jednak fakty mówią same za siebie. Tu jest jego wypowiedź na temat inwestycji na Bajkowym: http://www.lomianki.info/moje_lomianki.php?nr=397

    Oczywiście możesz wierzyć w centralnie sterowane media urzędowe, i tam oglądać podziały radnych na tych „dobrych” i tych „złych”. Moim zdaniem wszyscy są sobie równi i równo odpowiadają za swoje głosowania.

    Radny Etiene wnioskuje o wprowadzenie inwestycji we wszystkich osiedlach. Jak głosują radni z komitetu burmistrza można przeczytać wyżej.

    0
    0
    Odpowiedz
  17. prawdawoczykole

    „Prawda jest oczywista” DUŻO GADA MAŁO ROBI….

    wnisokuje o wprowadzenie inwestycji na wszystkich osiedlach… Skąd może wiedzieć które inwestycja dla danego osiedla sa priorytetowe a które nie….

    Moim zdaniem nie ma zielonego pojęcia tylko chce atakować radnych a nie rozmawiać!

    Głosowałem na niego i jestem ROZCZAROWANY BRAKIEM INWESTYCJI!!!

    0
    0
    Odpowiedz
  18. prawda jest oczywista

    do #prawdawoczykole
    Rozdział inwestycji i budżetu przyklepują radni z komitetu burmistrza, bo mają większość, przyjmują to co im przedstawia burmistrz.

    Przypadek radnych Karaś i Pawłowskiego pokazuje, że nie zgodzenie się z każdą wolą burmistrza równa się z odstawieniem na margines.
    Czy naprawdę masz problem ze zrozumieniem tego, kto rozdziela inwestycje?

    Radny Etiene może jedynie składać propozycje zmian o które go proszą mieszkańcy.
    Skontaktuj się ze swoim radnym, jeżeli na radnego Etiena głosowałeś i zgłoś swoje postulaty, a zaproponuje je pewnie jak będzie taka możliwość.
    Kontakt pewnie znajdzie na http://dziekanowbajkowy.pl/ lub na facebooku.

    Pamiętaj jednak, że to większość z komitetu burmistrza i tylko przy jego aprobacie może te zmiany przegłosować.

    0
    0
    Odpowiedz
  19. Prawdawoczykole

    NIE ROZUMIEM dlaczego Etoenne nie współpracuje z burmistrzem i radnymi którzy maja wiekszasc tylko ich szkaluje i na każdej sesji ataku….

    DZAIALA NA NASZA NIWKORZYSC, NIEKORZYŚĆ MIESZKAŃCÓW BAJKOWEGO

    DLACZEGO SAM RADNY NIC NIE NAPISZE…. Tylko jego adwokat sie odezwał… A może to on sam tylko chce pokazać ze mieszkaniec go broni…

    Przyjęliście żałosna linie obrony ponieważ oglądam sesje i widzę ZERO chęci współpracy naszego radnego z burmistrzem czy rada która „rozdział inwestycje”….

    RADNY ETIENNE WEŹ SIE W KOŃCU DO ROBOTY I SKOŃCZ TE BEZSENSOWNE DYSKUSJE!!!

    BAJKOWY OCZEKUJE INWESTYCJI, bo nijak juz dwa lata a nic noe zrobiłeś…

    0
    0
    Odpowiedz
  20. o żesz

    do #prawdawoczykole
    Jest jeszcze coś takiego jak godność . Radni burmistrza nie znają tego pojęcia.
    Radny Ettienne w przeciwieństwie do radnych burmistrza cyrografu nie podpisywał.
    Sołtys Gregorczy z Bajkowego zrezygnował z funkcji,bo tak dobrze współpracowało mu sie z burmistrzem 😉
    Pawłowski i Karaś też odszeli od burmistrza i teraz głosują jak wolni ludzie, a nie marionetki.

    0
    0
    Odpowiedz
  21. Prawdawoczykole

    Hahaha to jest śmieszne co piszesz…. zasłaniasz radnego Etienna godnością…

    W czasie sesji atakuje i szkaluje innych radnych, wykrzykuje hasła które sa NIE GODNE RADNEGO!

    Tonący brzytwy sie chwyta i tak wlasnie Ty robisz….

    Fakt jest taki, ze u innych radnych inwestycje idą do przodu! A u nas STOJĄ PRZEZ DZIAŁANIA ETIENNA….

    Każdy z mieszkańców rozliczy radnego za INWESTYCJE A NIE ZA CZCZE GADANIE!

    0
    0
    Odpowiedz
  22. Prawdawoczykole

    Nazywasz głosowanie ZA ROZWOJEM ŁOMIANEK I INWESTYCJAMI głosowaniem MARIONETEK…

    TO JA WOLE MARIONETKI KTÓRE ROZWIJAJĄ LOMIANKI i I WYKONUJĄ INWESTYCJAMI NIŻ KRZYKACZY….

    U KTÓRYCH INWESTYCJI ZERO BO MAJA KAPRYS POKRZYCZENIA JAK NA BAZARZE….

    Niech idą na bazar krzyczeć!

    0
    0
    Odpowiedz
  23. o żesz

    Radny reprezentuje mieszkanców, a nie burmistrza.
    Żadne propozycje radnych niezależnych nigdy nie zostały przyjęte bo najlepiej wie Rusiecki. Dabrowski to chyba nie wie o co chodzi w tym samorządzie, trudno mu to idzie.
    Etienne nie jest do kupienia natomiast Sikorski sam się podkłada i prosi „weźcie mnie do siebie”.
    Rusiecki jakby chciał coś zrobić dla Bajkowego to by to zrobił bez wzgledu kto byłby radnym.

    Radny powinien mieć godność i przyzwoitość.
    Marionetki w Łomiankach nie są potrzebne.

    0
    0
    Odpowiedz
  24. Prawdawoczykole

    Ja widzę jedno i to nie podlega żadnej dyskusji ZERO INWESTYCJI W MOIM REGIONIE…..

    Radny ETIENNE reprezentuje wszystkich mieszkańców z mojego okregu i oczekujemy INWESTYCJI OD NIEGO BO NA NIEGO GLOSOWALISMY….
    Nie na Rusieckiego TYLKO NA ETIENNA

    WIEC NIECH SIE W KOŃCU WEŹMIE ZA ROBOTĘ BO DUŻO GADA A NIC NIE ROBI

    ANI GODNOŚCI ANI PRZYWOITOSCI NIE MA ETIENNE W MOJEJ OCENIE

    ZWALA WINĘ ZA BRAK INWESTYCJI NA RUSIECKIEGO A SAM NIC NIE ROBI ZEBY WSPOPRACOWAC

    Oglądam sesje i nikt kitu mi nie wciśnie, niekt nie bedzie manipulował mną.
    W mojej ocenie ETIENNE jest WINIEN BRAKU INWESTYCJI NA BAJKOWYM

    PRZEZ TO CO ROBI NIE PATRZĄC NA INTERESY NAS-wyborców Bajkowego

    0
    0
    Odpowiedz
  25. o żesz

    Zapisz się na wizytę do Rusieckiego lub Dąbrowskiego, termin może będziesz miał za 2 miesiące i zapytaj się kiedy będą inwestycje na Bajkowym.
    Etienne chętnie zagłosuje ZA.
    Albo jak juz tak chodzisz na sesje to zapytaj się Dabrowskiego na sesji.

    Mieszkancy mimo szkalujących Etienna artykułów w czerwonym szmatławcu wydawanym przed wyborami zaufali mu poraz kolejny.
    Więc nie pisz głupot, że nic nie robił.

    0
    0
    Odpowiedz
  26. Prawdawoczykole

    Reprezentowanie mieszkańców to rola Radnego ETIENNA za która dostaje 1600 zł miesięcznie kasy.

    NIE BEDE GO WYRĘCZAŁ ZA JEGO OBOWIĄZKI, ZA KTÓRE MU PŁACIMY

    możliwe ze robił w kadencji 2010-2014 ALE JA MOWIĘ CAŁY CZAS O KADENCJI 2014-2018

    TERAZ NIC NIE ZROBIŁ

    TWOJE TŁUMACZENIA RADNEGO ETOENNA SA ŻENUJĄCE I SŁABE ….

    MOŻE W KOŃCU USŁYSZYMY JEGO SAMEGO…

    Czytaj ze zrozumieniem! Nie chodzę na sesje tylko oglądam film z nich…..

    PŁACIMY MU DIETĘ Z PODATKÓW TO WYMAGAM TAK JAK WSZYSCY WYBORCY….

    Niech w końcu skończy swoją prywatna wojenkę i zacznie myślec o nas WYBORACH BAJKOWEGO

    0
    0
    Odpowiedz
  27. Stray

    Mi to jest tak po ludzku zwyczajnie szkoda mieszkańców Bajkowego. Przez konflikty jednej osoby nic sie na osiedlu nie dzieje. Wszędzie w około sie buduje. Po sąsiedzku w Dziekanowie Polskim powstaje szkoła , z drugiej strony w Dziekanowie Leśnym przedszkole, z innej strony w Kielipinie projektują drogi ma powstać nowoczesny płac zabaw a na Bajkowym…? Tylko jakieś jajeczka organizują dla dzieci, a dróg nie ma, kanalizacji nie ma, wody nie ma, nic nie ma. Naprawdę szkoda osiedla i tych wszystkich mieszkańców.

    0
    0
    Odpowiedz
  28. o żesz

    Za inwestycje odpowiada burmistrz. Radny może zagłosować ZA, PRZECIW, WSTRZYMAĆ SIĘ OD GŁOSU lub zgłosić poprawki.
    Wielkość diety określa rada, Krystecki w zeszłej kadencji chciał ich zmniejszenia, niech wystąpi o nie teraz, co mu przeszkadza :).
    Ja mogę płacić za Etienna bo rzetelnie wykonuje swój mandat.
    Nie chce mi się płacić za marionetki burmistrza.
    Etienne swoim artykułem mocno nadepnął na odcisk Rusieckiemu dlatego pojawił sie ten jazgot na portalu..

    Burmistrz nie słucha nawet mieszkańców Sadowej, gdzie nie ma Etienna tylko jest radny Rusieckiego Wroński 🙂

    „Ponadto w 2015 roku Rada Sołecka przeznaczyła na ten cel (na urządzenie skromnego boiska w Sadowej) kwotę 20.000 zł. Nie wiem dlaczego (mogę się tylko domyślać) burmistrz nie dofinansował z budżetu wspomnianej inwestycji, wobec czego zadanie to nie zostało zrealizowane.”

    0
    0
    Odpowiedz
  29. oipul

    Szkoda sołectwa Bajkowego, naprawdę te konflikty do niczego nie doprowadzą. Każdy radny powinien współpracować z demokratycznie wybranym burmistrzem w celu poprawy życia danej społeczności. Tutaj mamy jedną osobę, która zamiast rozmawiać, prowadzić dialog, działać na rzecz ludzi woli antagonizować wszystkich. Cierpią na tym mieszkańcy. W sumie po każdej kadencji mieszkańcy powinni radnego podsumować co mu się udało w sołectwie i dlaczego nic się nie dzieje. Tutaj nawet równania dróg nie ma.

    0
    0
    Odpowiedz
  30.  o żesz

    Szkoda sołecta Sadowa

    Burmistrz nie słucha nawet mieszkańców Sadowej, gdzie nie ma Etienna tylko jest radny Rusieckiego Wroński 🙂

    „Ponadto w 2015 roku Rada Sołecka przeznaczyła na ten cel (na urządzenie skromnego boiska w Sadowej) kwotę 20.000 zł. Nie wiem dlaczego (mogę się tylko domyślać) burmistrz nie dofinansował z budżetu wspomnianej inwestycji, wobec czego zadanie to nie zostało zrealizowane.”

    0
    0
    Odpowiedz
  31. papirus

    Tylko ci akurat Radni nie potrafią charatać w gałę.
    Stąd też nie wiedzą co to jest stadion oraz do czego może być potrzebny. Myslą że utrzymanie go poźniej to będzie jak z Narodowym? Może nie PGE będzie go współfinansować ale na pewno potrzebne będą dotacje.
    Kto będzie sponsorem? KMŁ czy ZWiK? bo raczej nie zastępca. duży P.

    0
    0
    Odpowiedz
  32. prawdawoczykole

    do #o żeś

    Szkoda sołectwa Sadowa….??? Ty chyba nie wiesz co mówisz…

    poszperałem troche i znalazlem fb radnego sadowej Wroniewskiego, a nie Wrońskiego (nawet nie znasz radnych…!)

    i co zobaczyłem filmik „zadania inwestycyjne Sadowa”:

    przebudowa jagodowej
    przebudowa wedrowcow
    budowa silowni zewnetrzenj
    budowa oswietlenia na zacisznej
    serwis samoobslufgowy dla rowerzystow

    I MI JEST PRZYKRO ZE W BAJKOWYM TAK NIE MA….
    JEST ZERO INWESTYCJI

    zanim o jakimkolwiek radnym napiszesz czy z sadowej czy z chopina czy z lomianek czy dąbrowy zapoznaj sie z ich działaniami i pozniej oceniaj

    BO WIDAĆ ŻEŚ NIE OGARNIĘTY…

    0
    0
    Odpowiedz
  33. prawdawoczykole

    MARTWY SIĘ O NASZE SOŁECTWO A NIE INNE

    BO MIESZKAMY W BAJKOWYM A NIE W SADOWEJ!

    0
    0
    Odpowiedz
  34. Entomol

    Bajowy z tego co wiem ma i plac zabaw (może nie „wypasiony”, ale niedługo całkiem niedaleko, bo w Kiełpinie powstanie super plac i Bajkowy będzie miał tam bliżej, niż np. Prochownia czy Dąbrowa), ma i super fajne korty tenisowe. To tak a propos, że nic się na osiedlu nie dzieje.
    Drogi są fatalne, ale czy aby na pewno wszystkie są własnością gminy…? Poza tym z tego co gdzieś pisał Rusiecki, najpierw kanalizacja, potem drogi. Czy na Bajowy dotarła kanalizacja?
    A o tym, że osiedle wygląda źle nie świadczy nawet sam stan nawierzchni, ale beznadziejne rozplanowanie ulic, wąskich, nieraz bez możliwości wyminięcia się dwóch samochodów. O zrobieniu tam chodnika nawet mowy być nie może. Ale za to chyba radny nie odpowiada 😉

    0
    0
    Odpowiedz
  35. prawdawoczykole

    Hmmmm… tylko to o czym wspominasz powstało w poprzedniej kadencji a nie w obecnej…. 😉

    A rozmawiamy o kadencji 2014-2018 > bo to już 2016 rok!

    0
    0
    Odpowiedz
  36. o żesz

    Radny wybrany z jednego okręgu głosuje również za inwestycjami w innych częściach Łomianek. Jeżeli każdy głosowałby za swoimi, a był przeciw innym nic by w Łomiankach nie powstało. Nie jest egoistą tak jak ty.
    Etienne postarał sie o oświetlenie na opaskowej przy siódemce, boisko etc.Mieszkańcy docenili Etienna i wybrali go na kolejną kadencję.
    Za inwestycje odpowiada burmistrz Rusiecki. Jak nie chce nic zrobić dla Bajkowego to nie zrobi.Etienne w niczym mu nie przeszkadza.

    0
    0
    Odpowiedz
  37. Entomol

    W wielu osiedlach w tej kadencji nie powstały żadne inwestycje (tak przy okazji kadencja jeszcze trwa i na podsumowanie przyjdzie pora). Jakiej inwestycji oczekujesz – asfaltu na ulicach? To odpowiedz mi na na pytania, które zadałam – jak z własnościami dróg i kanalizą na Bajkowym?

    0
    0
    Odpowiedz
  38. prawdawoczykole

    do #o żeś

    Ble Ble Ble Ble Ble….

    Twoje argumenty są słabe… więc pozostawie je bez komentarza….

    PO TO ŻYJE W BAJKOWYM I PŁACE PODATKI ŻEBY TA MIEJSCOWOŚĆ SIĘ ROZWIJAŁA, A PRZEZ ETIENNA TAK NIE JEST…

    0
    0
    Odpowiedz
  39. #prawdawoczykole

    do #Entomol

    żeby zobić wode i kanalizacje to nie trzeba mieć własnośći!
    wystarczy pozwolenie wlasciciela drogi…

    WIEC OCZEKUJE WODY I KANALIZACJI

    0
    0
    Odpowiedz
  40. prawdawoczykole

    „”NIEZALOGOWANY: #o żesz IP: 213.158.197.*
    2016-04-28, 13:41
    Radny wybrany z jednego okręgu głosuje również za inwestycjami w innych częściach Łomianek. Jeżeli każdy głosowałby za swoimi, a był przeciw innym nic by w Łomiankach nie powstało.””

    tylko radny etienne zawsze głosuje PRZECIW uchwale budżetowej

    WIEC NIE PRZYCZYNIA SIĘ DO ROZWOJU ŁOMIANEK

    POMYŚL TROCHE ZANIM NAPISZESZ #O ŻEŚ

    0
    0
    Odpowiedz
  41.  o żesz

    do #prawdawoczykole
    Za inwestycje w Bajkowym jak i całych Łomiankach odpowiada burmistrz Rusiecki i nic tego nie zmieni.
    Zajrzyj do ustawy o samorządzie.Może i tam znajdziesz ble,ble,ble. A podatki płacisz na całe Łomianki, egoisto.

    0
    0
    Odpowiedz
  42. prawdawoczykole

    NO DOBRA TO MOŻE WPROST
    Jak się radny nie uspokoi, nie będzie głosował tak jak powinien i tak jak chce Pan Burmistrz to osiedla może zapomnieć o inwestycjach.
    Jak PRZEPROSI, bedzie mówił że burmistrz jest dobrym gospodarzem to wtedy może coś się pomyśli.

    0
    0
    Odpowiedz
  43. prawdawoczykole

    jak widać pod moim nickiem jest inne IP

    więcTO PEWNIE ZAREAGOWAŁ RADNY…???

    0
    0
    Odpowiedz
  44. prawdawoczykole

    HAHAHHA

    PAN ADMINISTRATOR MACZA W TYM PALUSZKI

    ALE MANIPULACJA….. WSTYD DLA REDAKCJI ŁOMIANKI.INFO

    0
    0
    Odpowiedz
  45. o żesz

    No i po co była ta cała twoja zabawa:)
    Od razu było wiadomo, że Etienne celnie trafił, a Rusieckiego krew zalała.
    Etienne nie jest do kupienia.
    Nie szantażuj mieszkańców.
    Macie wystarczająco dużo marionetek w radzie, żeby przegłosować każdą uchwałę o inwestycjach. Tę potrzebną jak i tę idiotyczną jak boisko za 6 mln.
    Ale dobrze, że się przyznałeś do intencji. Przed kolejnymi wyborami mieszkańcy przypomną sobie jak postępujecie;)
    Już nie będzie na kogo zwalić winy za niepowodzenia. Macie większość marionetek w radzie.

    0
    0
    Odpowiedz
  46. współczuję

    Szkoda mi Radnej Karas i Radnego Pawłowsego.
    Tak bronili swojego guru, tak agitowali, tacy byli szczęśliwi i dumni. Tacy pewni siebie 🙂
    A teraz co? Przestali być potrzebni, zaczeli zgłaszać uwagi i zostali odsunięci, a pewnie zaraz zaczną na nich najeżdżać w tubie propagandowej.

    Ciekawe który z pozostałych radnych z komitetu politycznego odważy się mieć swoje zdanie i powiedzieć coś co nie jest po linii partii 🙂

    0
    0
    Odpowiedz
  47. prawdawoczykole

    #o żeś jesteś całkowicie BEZNADZIEJNA

    ZAMIAST SZUKAĆ INWESTYCJI NA NASZYM OSIEDLU TO BRONISZ KOGOŚ CO NIC W TEJ KADENCJI DLA NAS NIE ZROBIŁ

    MYŚLĘ, ŻE TY #0 ŻEŚ TO NASZ RADNY ETIENNE BO TYLKO

    WINNY SIĘ TŁUMACZY

    WIĘCEJ NA PANA NIE ZAGŁOSUJE!

    0
    0
    Odpowiedz
  48. anka

    #prawdawoczykole IP: 79.185.10.*
    O co Ci kolego chodzi? Zajmij sie może czymś sensownym, bo to co piszesz, to jakieś bezdury.
    Jak masz zlecenie na skopanie i obrażenie radnego to może zrób to osobiście, jak masz odwagę, a nie tu zaśmiecasz dyskusję swoimi nie składnymi wpisami.

    0
    0
    Odpowiedz
  49. prawdawoczykole

    pzeczytaj wszystko ze zrozumieniem to może zrozumiesz anka 😉

    0
    0
    Odpowiedz
  50. o żesz

    do #prawdawoczykole
    Radny reprezentuje mieszkańców, a nie jest popychadłem burmistrza

    0
    0
    Odpowiedz
  51. Janek

    W 100 % PROCENTACH ZGADZAM SIĘ Z TYM CO PISZE PRAWDAWOCZYKOLE. Burmistrz Tomasz Dąbrowksi jest Najlepszym Burmistrzem i wszyscy mieszkańcy go popierają i są szczęśliwi że tak wspaniale rządzi Łomiankami .
    Kolejne tyś. złotych są inwestowane tam gdzie są jego Radni !

    0
    0
    Odpowiedz
  52. prawdawoczykole

    tak to właśnie jest jak człowiek chce merytorycznie dyskutować i przedtsawia merytoryczne argumenty a wzamian dostaje stek bzdur….

    czekam na inwestycje na BAJKOWYM

    słyszy Pan, Panie radny ETIENE – I N W E S T Y C J E!!!

    0
    0
    Odpowiedz
  53. niezalogowany

    Człowieku nie kompromituj się. I przestań wypisywać te swoje żale dużymi literami, bo to oznacza, że krzyczysz a nie rozmawiasz. Zapoznaj się z netykietą. W realu też tak wykrzykujesz?

    Za inwestycje jest odpowiedzialny Burmistrz i Wydział inwestycji w Urzędzie Miejskim. Idż tam sobie pokrzycz.

    0
    0
    Odpowiedz
  54. prawdawoczykole

    Skoro za nic nie jest odpowiedzialny radny Eteienn i nie reprezentuje nas jak należy

    to powinien podać się do DYMISJI – ZDAĆ MANDAT RADNEGO

    Wybierzemy nowego, który rozpocznie współpracę z burmistrzem i pójdą inwestycje, na które BAJKOWY czeka od dawna…

    0
    0
    Odpowiedz
  55. o żesz

    do # prawdawoczykole
    Jak to napisał Rusiecki jak komuś nie podoba się tempo inwestycji;

    „Jak można kupić dom czy działkę nie sprawdzając kiedy powstanie infrastruktura czy obowiązują plany i co w nich jest zapisane. No przecież to są często życiowe decyzje, a na koniec za swoją krótkowzroczność obrażać wszystkich dookoła.
    Zamiast narzekać można wyprowadzić się z powrotem do Warszawy lub Ożarowa, większość mieszkańców Łomianek się ucieszy…”

    to idź za jego namową i …

    0
    0
    Odpowiedz
  56. Janek

    widzę że ktoś z koryta używa mojego nicku, Janek jest tylko jeden. Oczywiście używanie kilku nicków żeby opluć jest waszą metodą od dłuższego czasu, ale jestem przekonany że ten czas się kończy, ludzie kolejny raz na wasze paszkwile już się nie nabiorą. Czas się pakować. Obecne rządy w Łomiankach to wg. mnie wieloletniego mieszkańca Łomianek najgorszy okres w naszej historii, to czas zakłamania i obłudy,czas propagandy sukcesu i nic więcej. Szkoda mieszkańców, to czas stracony dla Łomianek.

    0
    0
    Odpowiedz
  57. arbi

    Do prawdawoczykole IP: 79.185.10.*
    Prosty z Ciebie człowiek. Aż strach jeśli w RM zasiadasz :-). Tam trzech potencjalnych autorów widzę. Oczami wyobraźni widzę te oczka wpatrzone w ekran i tępe paluszki klepiące w klawiaturę. A jedno o drugim nic nie wie. I takie kwiatki wychodzą.

    0
    0
    Odpowiedz
  58. Prawdawoczykole

    Żałosne jest to ze każdy wyborca który krytykuje swojego radnego jest traktowany jako radny który podszywa sie pod mieszkańca i chce skopać radnego….

    Jestem wyborcą z Bajkowego i irytuje mnie BRAK INWESTYCJI

    Jak każdy z Was mam prawi wyrażać swoje zdanie i niezadowolenie z tego faktu…

    0
    0
    Odpowiedz
  59.  o żesz

    do #prawdawoczykole IP188.146.10
    piszesz

    „Jestem wyborcą z Bajkowego i irytuje mnie BRAK INWESTYCJI”

    za inwestycje na Bajkowym i w Łomiankach odpowiada burmistrz Rusiecki.

    0
    0
    Odpowiedz
  60. Prawdawoczykole

    O interesy mieszkańców ma obowiązek radny walczyć, radny ETIENNE ….

    A co robi…. Zamiast współpracowac z burmistrzem i radnymi to ich ATAKUJE I SZKALUJE, nie dziwie sie ze radni z innych okręgów nas nie wspierają w wykonaniu inwestycji

    Za to jest ODPOWIEDZIALNY ETIENNE bo jego DZIAŁANIA blokują rozwój Bajkowego

    Czy jesteś #o zes tak mało inteligentna zeby to zrozumieć?

    0
    0
    Odpowiedz
  61. o żesz

    do #prawdawoczykole IP:83.9.248
    piszesz
    „nie dziwie sie ze radni z innych okręgów nas nie wspierają w wykonaniu inwestycji”

    Ci radni ślepo głosują pod dyktando burmistrza,
    jeżeli burmistrz nie che tam inwestycji to ich nie będzie.
    Radny Etienne zagłosuje na TAK, jeżeli u burmistrza pojawi sie chęć inwestowania w Bajkowym.

    Może pisz już z jednego komputera, albo nich pisze jedna osoba bo robicie sie śmieszni

    0
    0
    Odpowiedz
  62. Prawdawoczykole

    Tak, stwierdzam, ze jesteś mało inteligentna….

    Pozdrawiam Cie ciepło i mam nadzieje, ze w końcu zrozumiesz o czym napisałem.

    0
    0
    Odpowiedz
  63. o żesz

    Szanuj kobiety, Radne na sesji szczególnie, bo następnym razem dostaniesz w papugę , Papi 🙂

    0
    0
    Odpowiedz
  64. Wojtas

    Dobrze, że na niezależnym portalu jest możliwosć przeczytania jak jest w rzeczywistości. Propaganda , która wylewa się z trybuny urzędowej jest nie do zaakceptowania. Zastanawiam się kto jeszcze w nią wierzy?

    0
    0
    Odpowiedz
  65. sinatra0007

    Panowie Radni,

    Szanuję wasze myślenie,ale nie myślę że będziecie popierać budowę tak kosztownego boiska, bo zmienię myślenie o Was. Proszę tą kaskę zainwestować w Dziekanowie Bajkowym, bo to od lat „wiejski grajdoł”. Panowie do dzieła ,czy dalej będziecie blokować rozwój Bajkowego. Pozdrawiam wszystkich

    0
    0
    Odpowiedz

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *