Kolejny raz w sprawie Szpitala // VIDEO
29 września 2014 roku w ICDS odbyło się kolejne spotkanie poświęcone Szpitalowi Dziecięcemu w Dziekanowie Leśnym.
Obok Przewodniczącego Komitetu Społecznego w sprawie Ratowania Szpitala na spotkaniu głos zabrali m.in. burmistrz Łomianek Tomasza Dąbrowskiego, ksiądz Kazimierz Kurek, Radny Sejmiku Krzysztof Żochowski, przedstawiciel Stowarzyszenia Czyste Ciółkowo oraz rodzice zaniepokojeni sytuacją w Dziekanowie, przedstawiciele łomiankowskiego koła Prawa i Sprawiedliwości.
I tym razem na spotkaniu nie pojawili się Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik oraz Dyrektor Szpitala Barbary Kulis. Nie przybyli też – nad czym ubolewał dyrektor Domu Kultury w Łomiankach Miłosz Manasterski – przedstawiciele Polskiego Stronnictwa Ludowego – Waldemar Pawlak i Janusz Piechociński.
Frekwencja podczas zebrania była zdecydowanie niższa niż podczas poprzednich spotkań w związku z czym organizatorzy namawiali do zmobilizowania sąsiadów i znajomych.
Kolejne spotkanie planowane jest na koniec października.
Zapraszamy do obejrzenia zapisu video ze spotkania.
redakcja@lomianki.info
KOMENTARZE UŻYTKOWNIKÓW LOMIANKI.INFO
Komentarze zamieszczane na portalu są opinią użytkowników.
22 komentarze
Wyślij komentarz
Urząd Miejski, Centrum Kultury i Biblioteka zapraszają na Mikołajki
Planujesz już Mikołajki? Spędź je z nami! - zachęca Urząd Miejski w Łomiankach zapraszając na mikołajkowe atrakcje 6...
Rady Rodziców zapraszają na kiermasze świąteczne do szkół w Łomiankach i Dąbrowie
5 grudnia 2024 roku zarówno w Szkole Podstawowej nr 1 (Łomianki, ul. Warszawska 73), jak i w Szkole Podstawowej nr 2...
Łomiankowska „Choinka Dobroci” znów stanie przy Ośrodku Pomocy Społecznej
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach kolejny raz organizuje świąteczną akcję dzięki, której możemy anonimowo...
Biblioteka zaprasza na kiermasz książek w magicznej atmosferze świąt!
Szukasz wyjątkowego prezentu na święta? A może chcesz umilić sobie zimowe wieczory? Nasz kiermasz będzie idealnym...
Wzajemne oskarżenia, insynuacje, ataki personalne – tego na sesji RM jeszcze nie było
Podczas ostatniej Sesji Rady Miejskiej doszło do niecodziennych wydarzeń, w których główne role odegrali: Beata...
Linia 97 zastąpi L-7: Dziekanów Leśny – Łomianki – Izabelin – Stare Babice – Ożarów Mazowiecki – Pruszków
Już 1 grudnia na ulicach Łomianek pojawi się nowa linia autobusowa oznaczona numerem 97. Zastąpi dotychczasową L-7, a...
Święto Muzyki 2024 – Harmonia Trzech Chórów w Łomiankach
Wieczór 23 listopada 2024 roku w kościele pw. św. Małgorzaty w Łomiankach był wyjątkowym wydarzeniem, które na długo...
Jaki będzie pierwszy budżet burmistrza Dąbrowskiego i nowej Rady Miejskiej?
Przed Burmistrzem Łomianek i nową Radą Miejską pierwszy "autorski" budżet, w którym mogą zaplanować dochody i wydatki....
Sprawdź grudniowy harmonogram odbioru odpadów w Łomiankach
Zapraszamy do zapoznania się z grudniowym harmonogramem odbioru odpadów z terenu Gminy Łomianki. Terminy odbioru...
Na następne spotkanie przyjdzie jeszcze mniej osób. Ile razy można organizować spotkania w tej samej sprawie i bez jakichś nowych pomysłów, czy informacji?
Myślicie, że ludzie będą co miesiąc chodzić, by posłuchać że burmistrz ma to samo do powiedzenia, co poprzedni?
Pan Karol Mielcarek sam przyznał że jest partyjny, Panowie z PiS też nie są obojętni politycznie. Mimo, że temat szpitala jest mi bardzo bliski to te spotkania niestety ale wyglądają na wiece wyborcze.
Wystarczy obejrzeć powyższy film.
Zaangażowanie polityczne Pana Dyrektora Monasterskiego też jest naganne. Dyrekcja Domu Kultury i innych jednostek oświatowo-kulturalnych nie powinna się opowiadać politycznie po żadnej stronie, ani za lub przeciw PiS, PO, SLD, PSL.
To co Pan Dyrektor mówi i w jaki sposób mówi pokazuje jego zaangażowanie w sposób oczywisty.
Jako prowadzący też powinien powstrzymać się od ocen politycznych. To w jaki sposób prowadzi spotkania jest dalekie od obiektywizmu.
Szanowni Państwo spotkania będziemy organizować tak długo jak długo urzędnicy będą planować łączenie tego szpitala.
#joozek501 potrzeba wyjątkowo złej woli aby nie dostrzec, że na każdym spotkaniu poruszane są inne aspekty i tematy rozmów. Są też nowi goście którzy rzucają nowe światło na absurdy pomysłów koalicji PO-PSL. A co do Burmistrza to uważam, że wszyscy powinni się cieszyć, że nie jest taki jak ten z którym mają do czynienia mieszkańcy Ciółkowa obecni na ostatnim spotkaniu. Tam na protestujących nasyła się policję. Tutaj Komitet ma pełne wsparcie bez którego wiele naszych działań po prostu by nie było. Pewnie także spotkań.
Ubolewam, że nie zauważa Pan nowych informacji. A od czasu założenia Komitetu jest ich mnóstwo. Pozwolę sobie napisać o kilku jak wstrzymanie 107 wypowiedzeń, otrzymanie przez szpital środków w kwocie około 5 mln złotych, pokrycie ujemnego wyniku finansowego w kwocie ponad 6 mln, wpłata ponad miliona złotych funduszu socjalnego pracowników, uruchomienie ramienia c na sali operacyjnej, rozpoczęcie audytu finansowego i analiz dotyczących połączenia których wcześniej wbrew temu co mówiono jednak nie było. Zastanawiam kiedy ostatnio w szpitalu w ciągu 3 miesięcy tyle spraw poszło do przodu? może Pan to powie?
A co do polityki to drodzy Państwo nigdy jej nie ukrywałem tak jak mówiłem. Proponuję posłuchać także co zawdzięczam temu szpitali. Naprawdę nikomu nie życzę aby musiał ponad 2 lata szukać bezskutecznie pomocy dla swojego dziecka. Powiem taż, że gdyby nie tchórze którzy rządzą obecnie Mazowszem pewnie byłoby jeszcze więcej merytoryki na takich spotkaniach. Niestety ani Sz.P. Elżbieta Lanc ani Pan Adam Struzik nie mają odwagi bronić przed mieszkańcami swoich absurdalnych w moim przekonaniu pomysłów. Mam nadzieję, że osoby zarządzające zmienią się w najbliższych wyborach na takich którzy ludzi się nie boją i łączą mieszkańców nie szpitale. A zapewniam, że tacy kandydaci do Sejmiku Województwa Mazowieckiego będą 😉
Na koniec powiem, że mimo iż jestem politycznie ukierunkowany to cieszy mnie każdy człowiek nawet z przynależnością partyjną(obojętnie jaką) który działa na rzecz dobra ogółu, a nie swojego czy swoich kolegów. I takich właśnie ludzi Państwu i sobie życzę.
Panie Karolu,Pan już nic więcej nie ma do powiedzenia ponieważ oddał Pan wszystko w ręce ludzi którzy już podobno wygrali wybory
zrobił im Pan prezent, pisze Pan że w najbliższych wyborach zmienią się zarządzający na takich którzy ludzie się nie boją i łączą mieszkańców, to znaczy że zaufał Pan ludziom których właśnie boją się pracownicy!!! i nie łączą a dzielą.
Byłem na spotkaniu i byłem zażenowany komentarzami dyrektora.
Więcej nie będę brał udziału w tej szopce, natomiast będę pomagał dalej po cichu bez rozgłosu.
A kto podobno wygrał wybory? ja mówiłem o osobach zarządzających Mazowszem. Nie rozumiem skąd też wyciągnięte wnioski lub wiedza o tym komu ufam a komu nie? Proszę pamiętać, że Komitet wspierany jest przez bardzo wielu samorządowców. Burmistrzowie Tomasz Dąbrowski i Piotr Rusiecki, Starosta Jan Żychliński, Przewodniczący Rady Jan Grądzki, Radni Rady Miasta, Radni Powiatowi, pamiętać należy, że obie te rady przyjęły jednogłośnie uchwały wspierające Komitet.
Nie rozumiem też pretensji w stronę prowadzącego. Czyż te komentarze Pana Miłosza nie są słuszne?
Szkoda, że w tak ważnej sprawie przez niektóry osoby przemawiają lokalne niechęci i polityka…
Mimo wszystko zachęcam do udziału w spotkaniach i również zabierania głosu w dyskusji. Mikrofon dostępny jest dla wszystkich i każdy swoje zdanie może wypowiedzi.
Pragnę również zapewnić, że jeszcze mam sporo do powiedzenia. Proszę tylko uzbroić się w cierpliwość 🙂
Panie Karolu proszę się nie przejmować uwagami, przysłowie mówi tam gdzie dwóch Polaków tam trzy zdania. Jestem przeciwny obecnej polityce miasta, ale jestem za Pana uporem do ratowania szpitala. Każdy będzie się przyczepiał słówek, ale najważniejszy jest CEL!!
Panie Karolu niech Pan robi swoje, ale rozważnie.
Może mi się tylko wydaje, ale jednak faktycznie dał się Pan chyba wciągnąć przez władze w politykę. Mam nadzieję, że się to nie odbije na efektach Pana działań.
Wszak lepiej prowadzić dialog niż się kłócić, a Pan Burmistrz Dąbrowski ostatnio stwierdził, że trzeba skończyć z dialogiem. Zresztą on chyba nigdy nie garnął się do dialogu, co się właśnie odbiło negatywnie na wszystkich aspektach zarządzania Łomiankami 🙁
Szkoda, że nie ma możliwości kliknięcia „lubię to” przy wpisie „#Jestem”. Bo niestety jest to realna ocena rzeczywistości Łomianek.
Panie Karolu, ja jestem pełen uznania dla Pana, że umiał Pan sprawę szpitala upublicznić, ale odnoszę wrażenie, że zabrnął Pan w ślepą uliczkę. Na następne spotkanie przyjdzie 20 osób, a na którymś kolejnym pojawi się Pan, dyrekcja DK i burmistrz, który odczyta kolejny płomienny manifest. Ponarzekacie na Struzika itd. Teraz to już naprawdę wygląda na wiec polityczny, zresztą o coraz mniejszym zasięgu, bo przychodzą tylko osoby przekonane. Mówi Pan, że Pana zdaniem zadłużenie jest niewielkie itd. Komitet powinien pilnować powstawania rzetelnych dokumentów, mieć jakąś koncepcję, bo operowanie emocjami, instrumentalne wykorzystywanie umierających bez opieki dzieci jest nieuczciwe. Szpital wymaga naprawy i to nie ulega kwestii, bo zaklajstrowanie obecnej sytuacji najwyżej przedłuży agonię. Komitet musi mieć jakąś koncepcję zmian, w dodatku realną i dającą szansę na funkcjonowanie szpitala w przyszłości. O takim programie trzeba dyskutować, a nie wiecować politycznie, operują emocjami i populistycznymi hasłami.
Szanowni Państwo bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa wsparcia Komitetu, mojej osoby. Dziękuję także za słowa krytyczne które na pewno wezmę do serca. Prosiłbym jednak żeby Państwo zrozumieli, że mnie polityka w Łomiankach nie interesuje. Nie widzę jednak powodu do tego abym nie mówił o tym kto nas wspiera i kto nam pomaga, a to, że jest to także Burmistrz którego być może Państwo nie popieracie to naprawdę nie jest moją sprawą. O tym kto w tej chwili rządzi a kto będzie te funkcje sprawował Państwo decydujecie i mnie to ani ziębi ani parzy.
#joozek501 ja jednak mam nadzieję, że czarny scenariusz jaki Pan opisuje się nie spełni. Najgorszym co może być to właśnie mówienie, że mieszkańcy uczestniczą w tych spotkaniach dla mnie czy dla Burmistrza. Są to spotkania dotyczące szpitala. Tylko i wyłącznie. Powiem Panu, że nawet gdybym miał być tam sam to i tak warto walczyć o ten szpital. Na szczęście samotności się nie boję, bo Komitet to mnóstwo wspaniałych ludzi, rodziców, pracowników obecnych i byłych lub ich rodzin. Dlatego wierzę, że obrona tej placówki musi zakończyć się sukcesem. Pan natomiast dokładnie wpisuje się w plany Pana Struzika na zmarginalizowanie znaczenia tej akcji. I robi Pan to całkiem dobrze. Co do wykorzystywania kogokolwiek to rozumiem, że zarzuty kieruje Pan w stronę matki która na ostatnim spotkaniu się wypowiadała. Muszę Pan powiedzieć, że pisanie czegoś takiego o tej kobiecie jest dla mnie poniżej krytyki więc nie będę tego komentował i gwarantuję Panu, że Pani Monika jest tak szlachetną osobą, że nigdy nie wykorzystałaby do niczego losu swojego dziecka. W takim już żyjemy świecie, że nie wszystkie pobyty w szpitalu kończą się happy endem czy są przysłowiową bułką z masłem. Są też tak trudne przypadki jak właśnie tego dziecka.
Natomiast jeśli chodzi o plany to tak jak powiedziałem nie jesteśmy organem prowadzącym. Mamy swoje pomysły i jeśli nie ten Marszałek to może kolejny nas wysłucha. Zresztą już na spotkaniach o nich mówiliśmy przynajmniej częściowo. Powiem jeszcze, że wierzę w to, że październikowe spotkanie będzie ostatnim i nikomu kto mam nadzieję zastąpi Pana Struzika nie przyjdą do głowy pomysły mające na celu likwidację szpitala czy choćby jednego łóżka w nim.
I na koniec mam jeszcze jedną prośbę. Naprawdę proszę o to aby przez pryzmat oceny obecnej władzy nie patrzeć na sprawy szpitala. Są to całkowicie inne sprawy.
Pozdrawiam! 🙂
Pani Karolu teraz najważniesze aby o spotkaniach które są organizowane dzięki Panu Burmistrzowi e Tomaszowi Dąbrowskiemu jak najwięcej osób słyszało.Ważne aby podkreślać na każdym kroku, że pomaga Panu Pan Burmistrz Tomasz Dąbrowski, który bardzo dba o swoich mieszkańców.
Najważniesze aby przed wyborami zrobić jeszcze nie jedno spotkanie i głośno o tym wszędzie mówić.
Dość z dogadywaniem się, trzeba skończyć z tzw. „dialogiem”!
A lemingami od szczawiu niech się Pan nie martwi, bo po wyborach nie będzie już o nich słychać. Jak wygra Pan Burmistrz Tomasz Dąbrowski to będzie tak jak powinno być.
Zdjęcia można zobaczyć na stronie naszych Łomianek www lomianki.pl http://lomianki.pl/lomianki2/index.php?dc=3716
znacząco się różnimy w tej ocenie. O tym czy ma być kolejne spotkanie zdecydowali mieszkańcy którzy jednoznacznie się wypowiedzieli na ten temat. Na spotkania wyborcze przyjdzie jeszcze czas i nie powinny mieć one związku ze szpitale a z całą sytuacja Mazowsza które zostało doprowadzone na skraj bankructwa i przy byciu najbogatszym jest też najbardziej zadłużone na ponad 73% budżetu. Aby pokazać skalę warto pamiętać, że szpital ma 46 milinów zadłużenia( podobno bo jeszcze niedawno mówiono o 54 lub nawet według dyrekcji o 58 milionach) a strata lotniska w Modlinie tylko w 2013 roku wyniosła 45 milionów złotych. Jakoś nikt z koalicji rządzącej nie zająknął się nad tym tematem tylko grzecznie podniesiono rączki za pokryciem straty z budżetu Mazowsza. Szpitale zadłużone są na prawie 600 000 000 milinów złotych. plan naprawczy nie może dotyczyć tylko Dziekanowa Leśnego, a całej służby zdrowia. A co tego kto zostanie Burmistrzem Łomianek tak jak napisałem wcześniej zdecydują mieszkańcy do których ja się nie zaliczam.
Dzień dobry,
nawet najlepsze działanie można rozmydlić i zagadać. Specjalista od takiej roboty jest w Łomiankach baaardzo aktywny od wielu lat.
Więc niech się Pan nie dziwi, Panie Karolu, że mieszkańcy są nieco uczuleni, bo już nie jedną osobę zamieniał w swoje zombie.
Co do zadłużenia szpitali, to niestety dyskutujemy o problemie strukturalnym oraz o problemie TEJ CZĘŚCI kraju. Proszę zauważyć, że w Zachodniopomorskim NSZ nie walczy ze szpitalami, które nie przynoszą straty. Z kolei jest tam największy procent szpitali zamienionych w sp zoo, no i one działają o niebo lepiej niż te, na Mazowszu.
To nie jest tylko problem polityczny, ale znacznie głębszy, bo sięga innej kultury obywatelskiej w Wielkopolsce. Inna jest też kultura prawna, o czym specjaliści dobrze wiedzą.
Rezultaty opisuje Pan trafnie.
Pozdrawiam, Obserwator 2.
Przepraszam, literówka – oczywiście NFZ, a nie NSZ.
Panie Karolu,
trochę źle mnie Pan zrozumiał.
Po pierwsze – Nie miałem na myśli p. Moniki. Sam kilkakrotnie przeżyłem „dzięki” szpitalowi (nie w Dziekanowie, ale co za różnica) bardzo ciężkie chwile związane z dziećmi, więc znam sprawę. I dlatego p. Monika jest ostatnią osobą, którą bym posądzał o jakieś instrumentalne wykorzystywanie kogokolwiek i czegokolwiek. Chodził mi o „polityków”.
Po drugie – Ja nie chce Pana w żaden sposób demobilizować. Przeciwnie. Próbowałem Panu uzmysłowić, że wszystko wskazuje na to, że formuła takich spotkań się wyczerpała. Niewiele Pan już tą drogą osiągnie. Pisze Pan, że choćby miał Pan sam być na sali, to i tak uważa Pan, że warto walczyć o szpital. No właśnie o to chodzi! Dlatego że warto walczyć, nie warto tracić sił na coś, co już nie przynosi efektów. Widząc te prawie pustą salę, marszałek Struzik z pewnością się ucieszył. Gdy za miesiąc zobaczy jeszcze bardziej pustą, to się ucieszy jeszcze bardziej. Moim zdaniem błędem jest występowanie polityczne przeciw konkretnej partii czy wojewódzkiej koalicji, bo w ten sposób zraża Pan sobie wielu zwolenników. I siłą rzeczy wpisuje się w politykę. To jest błąd. Szczególnie w czasie kampanii wyborczej. Powinien Pan szukać zwolenników wszędzie. Ale teraz już chyba mleko się rozlało 🙁 Walka o szpital powinna być ponad podziałami, całkowicie apolityczna. Wówczas ma większe szanse. Przecież walczy Pan o szpital a nie o układ polityczny w województwie. Przepraszam za o wymądrzanie się. Piszę to życzliwie.
Drogi #obserwator2 w związku z tym, że pochodzę z Wielkopolski i przeżyłem tam 18 lat nieco znam tamtejsze realia i są one nie do porównania z Mazowszem. Ale nie będę się w nie wgłębiał, bo porównanie zawierałoby kilkadziesiąt stron.
Mazowsze ma przede wszystkim za dużo zbędnych wydatków. One może nie są jakieś ogromne ale jak się je zsumuje robi się kwota oszałamiająca.
#joozek501 napisanie o samotności na sali to oczywiście przenośnia, ale proszę mi wierzyć, że te spotkania bez względu na frekwencję mają swój efekt w Urzędzie Marszałkowskim. Co do frekwencji to nie zgodzę się ze stwierdzeniem o prawie pustej sali, ale nie będę się tu droczył, bo każdy widzi to co chce.
Co do polityki i zrażania powiem tak. Jeśli ktoś się zraża tym co mówię jest po prostu politykiem partii która doprowadziła do tego stanu szpital i województwo. Wie Pan szczerze mówiąc ja nie rozumiem jak można funkcjonować w organizacji która działa wbrew przekonaniom które się głosi. Jeśli ktoś jest zwolennikiem nielikwidowania szpitala i dodatkowo widzi jak jego koledzy traktują jego i resztę mieszkańców dawno powinien się zastanowić nad udziałem w takiej formacji. Tutaj jednak pojawia się problem interesów własnych które często taka formacja zabezpiecza. Nie oskarżam tu nikogo żeby była jasność, ale w życiu tak już jest że nie da się zjeść ciastka i mieć ciastko. Trzeba podejmować decyzję i tyle. A tych w sprawie Dziekanowa Leśnego nie oddzieli się od polityki, bo są one polityczne. I to nie tylko o losach szpitala. Zaczynając od wyboru dyrektora. Być może gdyby obecna Pani Dyrektor skupiła się tylko na Dziekanowie byłoby lepiej, ale że może jeszcze za zgodą Zarządu Województwa dorabiać w szpitalu świętej Anny jest jak jest. Najzwyklej w świecie nie da się tego oddzielić. A ja zrobię wszystko żeby mieszkańcy nie tylko Łomianek ale tez innych miejscowości dowiedzieli się na co wydawane są ciężko wypracowane podatki także Pana i moje. Mazowieckie musi odwrócić się do mieszkańców, a nie stać tyłem do nich.
Co do spotkań zarówno ja jak i cały Komitet przyglądamy się i omawiamy każdy inny pomysł dotyczący szpitala i nie lekceważymy żadnego głosu, bo każdy może okazać się zbawienny i decydujący. A już na pewno nie traktuje rad z zewnątrz jako wymądrzania się. mamy świadomość, że im więcej głów tym więcej pomysłów! Dlatego dziękuję za wszystkie uwagi i tak jak powiedziałem będę starał się wyciągać z nich wnioski razem z całym Komitetem. Zachęcam także innych użytkowników do wpisywania swoich pomysłów na uratowanie szpitala wszak jest to sprawa dotycząca większości z nas!
Ludzi na spotkaniu bylo mniej bo portal lomianki.info na zyczenie zapewne ktoregos z kolegow z PO nie napisal nic ze takie spotkanie odbedzie sie. A teraz staraja sie postawic teze ze skoro mniejsza frekwencja to spada poparcie, nawet jak spada to nic wam to nie da bo sami podzieliliscie sie wewnetrznie. W swoim gronie nie umiecie sie dogadac bo kazdy chce miec ciepla posadke po wyborach, a obecna wladza troszke uszczuplila zatrudninie w UM i innych spolkach, wiec jak tu sie dzielic ? Zawsze mozna stworzyc klub kolarski lub pilkarski (uks ognisko) i wyprowadzac bokiem kase. Mozna kupic ziemie ktora za kilka lat zyska na wartosci, ale trzeba miec wiedze dlaczego i kiedy, wtedy nawet posadka nie bedzie potrzebna. Dlaczego pan Moraczewski pisze o dotacjach burmistrza na imprezy, a nie spojrzy wstecz i nie napisze ze na klub kolarski ktory istnial miesiac czy dwai zapewne niewielu o nim slyszalo byla dotacja w wysokosci 20tys. A rowerow jak nie bylo tak nie ma… taka byla wladza…dla ludzi ale wybranych.
Kolejne kłamstwa zwolenników burmistrz Dąbrowskiego (# IP: 89.69.84.*) już nikogo nie dziwią.
Jak widać komuś bardzo zależy aby na każdym kroku i nawet przy takiej okazji jak spotkania w sprawie tak ważnej jak szpital dokopać niezależnym mediom i wszystko upolityczniać. Żałosne.
Oczywiście że na INFO była informacja o tym spotkaniu.
http://lomianki.info/document.php?did=3596
Panie Karolu. Czy Pan nie widzi jacy ludzie otoczyli Pana swoją „opieką”. I chyba właśnie dlatego coraz mniej osób chce brać udział w tych spotkaniach. Szkoda.
No jasne że info na info było. Zaglądam tylko tu i w ICDSie byłam. Nie wiem po co takie insynuacje. Przecież ti info pisze o sprawach mieszkańców a mie tylko pokazuje zdjecia burmistrza i jego ludzi.
Szpital jest ważny dla wszystkich którzy mają dzieci, i ważny dla tych którzy będą mieli dzieci.
Ciekawym pomysłem wydaje się być utworzenie położnictwa. Zwykłego i płatnego. To pewnie podreperowałoby finanse szpitala.
Czy ktoś to bierze pod uwagę?
Dobry wieczór Panie Karolu. Cieszę się, że Podziela Pan moje spostrzeżenia o różnicy pomiędzy podejściem do życia społecznego u nas, na Mazowszu i w zachodniej Polsce, od Wielkopolski poczynając.
Nie chcę wysuwać nazbyt daleko idących wniosków, bo nie o to chodzi, ale doprawdy martwię się.
Widzę bowiem, że chodzi Panu o słuszną sprawę i kieruje się Pan słusznymi motywacjami. Tylko niestety lokalni politycy podpięli się do Pana na linkach holowniczych.
Czy Pana celem jest stać się holownikiem lokalnych polityków ?
– Chyba nie. Więc może jeszcze raz poproszę Pana o przeczytanie wpisów powyżej i przemyślenie działań.
Jak już napisałem, nawet najlepsze działanie można rozmydlić i zagadać. Specjalista od takiej roboty jest w Łomiankach baaardzo aktywny od wielu lat.
Na kolejne spotkanie przyjdę z ciekawości. Zgadzam się, że frekwencja będzie mniejsza, więc może uda się spokojnie porozmawiać z pominięciem politykierów.
Ochrona zdrowia jest niestety wszędzie polem do rozgrywek , ale na Mazowszu nazbyt często i do tego odbywa się ze szkodą dla działalności.
Więc bardzo proszę, niech się Pan nie daje wmanewrować w politykowanie tam, gdzie chodzi o zdrowie naszych dzieci.
Pozdrowienia, Obserwator 2.
Oczywiście Struzik z całą ekipą bali się kolejny raz przyjść i spojrzeć ludziom prosto w oczy! Sprawa z tym szpitalem nie może im ujść płazem to się odbija na mieszkańcach…
Problem leży w tym, że Burmistrz Dąbrowski nie prowadzi dialogu ze społeczeństwem. Jak on ma służyć ludzion skoro nawet nie wie czego oni potrzebuja?